.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار؛ موج جدید ازهمه‌گيری آنفلوانزای نوع ‌A

در حالي كه وزارت بهداشت و درمان آخرين آمار ابتلا به آنفلوانزاي نوع A را 466 مورد و نسبت به هفته گذشته كه 509 مورد بوده، كاهش 43 نفري عنوان كرده است اما به نظرمي‌رسد احتمال آغاز موج ديگري از همه‌گيري وجود داشته باشد، به طوريكه رييس انجمن متخصصان داخلي ايران اعلام كرد كه پس از ورود حجاج ايراني به كشور، با موج ديگري ازهمه گيري آنفلوانزاي نوعA روبرو مي‌شويم.

به گزارش ایلنا ، ايرج خسرونيا افزود: متاسفانه با آمدن حجاج ايراني به كشور درگيري و تماس مردم بيشتر مي شود.

وي ادامه داد: آنفلوانزاي نوع A در فصل پاييز و زمستان بيش از ساير فصول قابليت همه‌گيري را داشته و معمولا اواسط زمستان كاهش مي‌يابد.

رييس انجمن متخصصان داخلي ايران گفت: به دليل اينكه حجاج به هنگام انجام مراسم، در تجمعات بسياري حاضر مي شوند به همين دليل انتظار داريم با ورود حجاج موج ديگري از نگراني به وجود آيد.

خسرونيا اضافه كرد: بايد مردم به هنگام بازگشت حجاج از عربستان، اصول بهداشتي را رعايت كرده و از روبوسي حتي با افراد به ظاهر سالم خودداري كنند، چراكهممكن است اين افراد بدون داشتن علائم بيماري، ويروس آنفلوانزا را داشته باشند.

وي همچنين به دانش آموزاني كه به مكه رفته‌اند نيز توصيه كرد كنترل شديدي بر وضعيت سلامتي خود داشته و سپس به مدرسه بروند تا امكان ابتلا شدن بقيه دانش آموزان و انتقال اين بيماري به منازل كاهش يابد.

رييس انجمن متخصصان داخلي ايران ادامه داد: متاسفانه ويروس آنفلوانزاي نوع A اغلب جوانان و افراد مسن و پير را از پا در مي آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.